Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Promocja Rossman

Hejjjoooo.Córeczka spi,mieszkanie posprzatane na blysk wiec mamiczka ma chwilke dla siebie.  Kobitki nie wiem czy wiecie,ale w Rossmanie od 22 kwietna jest promocja 49% na kosmetyki do twarzy ;-) tzn pudry, róże,fluidy i korektory;) Ja nie wytrzymałam i od razu polecialam by coś sobie kupic:) Moje zdobycze to róż do policzków mayybellina,korektor pod oczy tej samej firmy i puder brazujacy z drobinkami w kulkach:) I tym sposobem zaoszczedzilam ponad 30zl :D


chrapke mam jeszcze na Fluid loreala badz astora. Moglaby mi ktoras jakis polecic?. Fajna jest okazja wiec moglabym zaszalec i cos z gornej polki kupic bo pozniej bedzie mi szkoda hihi.  Teraz czekam na kolejna promocje bo ma byc bodajże od 28 kwietnia na kosmetyki do oczu<tusze,cienie> a pozniej od 5 maja na pomadki. Ajć chyba musze powiedziec narzeczonemu by mi kupil duuuża kosmetyczke bo cos czuje,że beda to owocne zakupu hihihih. Nie wiem jak wy ale ja uwieeeeelbiam kosmetyki. I mam juz ich takie wiele a nigdy nie mam ich dosyc w swojej kosmetyczce

7 komentarzy:

  1. Te kuleczki super wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie byłam na wyprzedaży.
    Usuń weryfikację obrazkową bo strasznie wkurza i odstrasza komentujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, zę mają taki róż z pędzlem w komplecie, świetny patent ;)

    OdpowiedzUsuń