Obserwatorzy

piątek, 22 maja 2015

Paczka Ambasadorki

Witam kochane dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o kampanii Streetcom, do której się dostałam jakiś czas temu.Wczoraj był już u mnie kurier z paczuszką, którą jestem megaaa zachwycona a przede wszystkim bardzo mile zaskoczona;)Chodzi o produkt  a dokładnie #Perlux  perełki piorące.Nie miałam nigdy z nimi do czynienia a znałam je głownie z bilbordów tak więc kiedy przyszedł meil z wiadomością,że będę ambasadorką tego produktu nie ukrywam,że byłam baardzo szczęśliwa, i że będę miała możliwość ich przetestowania. Może najpierw napisze czym zajmuję się streetcom. A więc prowadzone są tam różne kampanie, w których uczestniczą wybrani Eksperci na podstawie wypełnianych ankiet.Tak więc wiadomo,że dany produkt trafi do odpowiedniej osoby;)Otrzymuje się zawsze pełnowartościowy produkt do przetestowania oraz próbki dla znajomych,rodziny itp. Ważne jest relacjonowanie tych opinii i wypełniane raportów z rozmów.Tak mogłam ująć to najprościej. Teraz Wam pokaże te cudeńka




#NajskuteczniejszePerły
W paczce ambasadorki miałam opakowanie 24 pereł piorących white,opakowanie 16 pereł piorących color,15 opakowań po 2 perły white dla moich znajomych,15 ulotek do rozdania i przewodnik ambasadorki.Pierwsze słowo,które powiedziałam po otwarciu było wooow. Nie spodziewałam się tak ogromnej paczki.super też było to,że perełki dla znajomych były zapakowane w małych paczuszkach. 
Może opowiem troszkę o marce perlux. A więc te cudeńka zawierają 300% więcej środków powierzchniowo czynnych niż proszek,co gwarantuje lepszą jakość prania.Mają 0 % wypełniaczy,które są nierozpuszczalne w wodzie i powodują one brudne osady w pralce i przewodach a przecież tego nie chcemy. 4-krotnie więcej aktywnego tlenu co powoduje wyeksponowanie bieli po wypraniu i zabezpieczają ją przed szarzeniem.A co najważniejsze Zawarte w perlux składniki ANTICALC zmiękczają wodę,dzięki czemu kamień nie osadza się na elementach pralki,na bębnie czy w komorze do której sypie się proszek.
To może teraz czas na moją ocenę;)
A więc co po otrzymaniu paczki od razu wzięłam się za pranie.Co prawda na pierwszy ogień poszły białe rzeczy,w których znajdowały się naprawdę brudne skarpetki,dlatego wrzuciłam dwie perełki.Efekt naprawdę był bardzo dobry.Powiem szczerze,że nawet się tego nie spodziewałam.W domu zaczął unosić się przyjemny zapach,choć nie był jakiś tam intensywny.Zaletą takich perełek jest to,że zajmują naprawdę mało miejsca.Ja np mam małą łazienkę więc bez problemu upcham je gdzieś w szafce,bo z wielką paką proszku niestety jest problem.Fajnie też,że wszystkie składniki zawarte są w szczelnie zamkniętych kapsułkach więc nic się nie pyli,niczego nie wdychamy i tak jak wcześniej napisałam nie mamy problemu z nagromadzonym osadem w pojemniku na proszek czy bębnie. AAa no i koszt takiego jednego prania wynosi UWAGA całe 1.2zl:)Więc chyba nie jest źle co?:)A Wy czego używacie do prania? gustujecie w proszkach,żelach,kapsułkach? a może miałyście już okazję przetestować #NajskuteczniejszePerły perlux?
Zalety:
-połączenie proszku I żelu w jednej perełce
-zajmują mało miejsca
-przyjemny zapach
-skutecznie usuwają zabrudzenie
-zawierają składniki zmiękczające wodę
-są alternatywą dla alergików,ponieważ nic się nie pyli podczas dozowania
-koszt jednego prania 1.2 zl
-łatwe dozowanie (1 kapsułka-jedno pranie)
-0% wypełniaczy

Wady:
Brak
Ocena:5/5



A może wy chcecie dołączyć do grona testerów streetcom. Nic więc prostszego: 

8 komentarzy:

  1. gratuluję :) mi się jeszcze nie udało dostać do żadnej kampanii ze street :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczucha - gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych testów :) lubię te perelki, są całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. testuje i ja ( streetcom rządzi ;D ) i moi znajomi, jestem zadowolona z działania pereł #PERLUX na pewno będę je kupowac, maż wkońcu będzie robił pranie, a ja będę spokojna zarówno o działanie pralki jak i o czystość ubrań. Dodatkowy atut to brak reakcji uczuleniowej u dzieci ;) http://skydiving87.blog.pl/2015/05/19/streetcom-w-drugiej-odslonie-perlux/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pakaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń