Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2015

Kolastyna YOUNG

Kolastyna young(tonik oczyszczająco-ściągający)

Dzisiaj mam dla Was recenzję toniku oczyszczająco-ściągającego Kolastyny,który kupiłam jakiś czas temu w rossmanie .Moim zdaniem spisuje się bardzo dobrze ale może o swoich odczuciach napisze nieco niżej.

Cena:ok 11zl/200ml

A wiec jakiś czas temu zauważyłam,że moja skóra potrzebuje pomocy,ponieważ zaczęły wyskakiwać mi drobne krostki.Nie chciałam dłużej czekać więc wybrałam się od razu do rossmana by coś kupić,W oko wpadł mi ten tonik więc postanowiłam go wypróbować na własnej skórze. Co prawda nie stosuje go długo tylko gdzieś od około 3 tygodni,ale to w zupełności wystarczyło bym mogła zauważyć efekty. Tak jak zapewnia nas producent działanie tego toniku sprawia,że zwężają się pory i to prawda aczkolwiek nie jest to długotrwały efekt.Mam cerę mieszaną i bardzo ładnie ją matowi w tych miejscach gdzie się błyszczy. Najbardziej mi zależało by wypryski poschodziły i tak też się stało.Wiadomo,że ,,Rzym nie od razu zbudowano,, wiec tak jak pisałam wcześniej na efekty musiałam troszkę poczekać.Stosując tonik rano i wieczorem zauważyłam po jakimś czasie,że wypryski znikają a to było głównym priorytetem w wyborze tego toniku.Tak więc moje oczekiwania spełnił w zupełności.Cena też jest bardzo atrakcyjna tego toniku więc majątku nie musiałam wydawać by zredukować niedoskonałośći. Aaaa bym zapomniała...Nie wiem czy zauważyłyście ale tonik nie zawiera parabenów,czyli konserwantów wykorzystywanych by przedłużyć żywotność kosmetyków więc też uważam to za plus.   

Zalety:
-zwęża pory
-ładnie matuje skórę
-bez parabenów
-przyzwoita cena

Wady:
Brak

Ocena:5/5

3 komentarze:

  1. Jeszcze nic nie miałam z Kolastyny ;P

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam mamie ostatnio dwa kremy z Kolastyny, ciekawe czy będzie zadowolona :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń